[lug-ld] Draisinentour am Sa. 30.5.09

Hakon Benner Hakon.Benner at hornbach.com
Di Mär 31 09:29:31 CEST 2009

Hallo LUG,

am 30.5. findet mal wieder die jährliche Draisinentour statt. Hat wer
lust???

O-Ton von Christian Hesse (Kumpel von Christian Forler):

--
Hakon Benner-Stollowsky
Network

HORNBACH-Baumarkt-AG
Zentralverwaltung
Hornbachstraße 11
76878 Bornheim bei Landau/Pfalz

fon: +49.6348.60.2193
fax: +49.6348.60.3193

Hornbach-Baumarkt-AG
Sitz: Bornheim/Pfalz, Registergericht Landau HRB 2311
Vorsitzender des Aufsichtsrates: Albrecht Hornbach
Vorstand: Steffen Hornbach (Vorsitzender), Susanne Jäger, Roland Pelka, Jürgen Schröcker, Manfred Valder

**************************************************************************************
E-mail-Newsletter: Jetzt anmelden!

Ein Mail. Ein Wink:
Einfach auf hornbach.de gehen, anmelden und los geht es.
Lassen Sie sich nichts durch die Lappen gehen!

http://www.hornbach.de/newsletter/de/html/index_newsletter.phtml

**************************************************************************************
This e-mail is only intended for the person(s) to whom it is addressed
and may contain confidential information.
Unless stated to the contrary, any opinions or comments are personal
to the writer and do not represent the official view of the company.
If you have received this e-mail in error, please notify us immediately
by reply e-mail and then delete this message
from your system. Please do not copy it or use it for any purposes,
or disclose its contents to any other person.
Thank you for your co-operation.